och för er som undrar...

Förra inlägget hette PARADISO.. Det är så skorna heter och NEJ jag har inte drabbats av en plötslig lust att lyssna på paradisio..
fast nu när jag säger det.. Si senior. Efectos Especiales. yeah yeah yeah..

Jag tvättade håret nu innan jag ska gå och lägga mig. Tyckte att det kändes som en bra ide att komma till jobbet imorron med torrt hår, som går snabbt att platta och utan mössfrisyr. Nu kom jag till min förfäran ihåg hur jag brukar se ut när jag går och lägger mig med blött hår. Luggen har en tendens att stå rakt upp. Ja, iallafall delar av den (det gör den visserligen när jag duschar på morgonen och tar på mig mössan också) och min virvel får för sig att göra en krater i bakhuvudet. Hur som helst så ser väl inte det lika roligt ut längre när jag inte är svarthårig med en liten ljusare variant av utväxt. För er som inte sett det enormt roliga så ser det ut som att jag är skallig där min virvel är. Ja det var tider det..

Dags att borsta tänder och sov och erhålla en förjävlig frisyr. Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0