Nystart

Idag kände jag som sagt att det fick vara nog.
Så idag har jag endast ätit en sockerbit i en kopp te, istället för 5 koppar med två bitar i varje. Sen när jag kom hem så var jag, Lovisa och Salka ute och sprang. Hyfsat tempo. Så, om jag har ätit nyttigt hela veckan och sprungit varje dag. Borde jag ha gått ner nåt kilo till helgen då? Det återstår att se.
Imorron är det löpning igen. Dock INTE till kompa. Jävla tråkig väg. Nu har jag ont i hela kroppen pga allt mitt fett.
När jag kom hem åt jag en näringsrik och hälsosam grönsaksoppa. Och efter så delade jag och Salka på en burk ananas. Bra va?

Såg förresten på outsiders. Men allvarligt, försöker folk vara så konstiga som möjligt? Nu ska vi se vem som kan skaffa det konstigaste förhållandet. Du lesbiska tjej, som tror att du är en kille, som hatar män, men har blivit ilag med en kille, som är heterosexuell.. Du vann!!

Ja jag säger då det.

Jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Säger bara -Brownie med mjukglass- mmmmums! :)

2008-02-19 @ 19:16:12
Postat av: Cemo

Hur gör jag om jag vill ha VITT hår då?!!
Jag såg en väldigt vacker ung expedit på Åhléns igår som hade så vitt hår så det nästan var silver.
Fast jag var alldeles för feg för att fråga hur hon hade burit sig åt.
HJÄLP MIG KVINNA!

2008-02-20 @ 13:05:14
URL: http://cemos.blogg.se
Postat av: Helene

haha, såg du det avsnittet där folk sysslade med ponyplay.. det var stört!!

2008-02-21 @ 21:09:01
URL: http://foffo87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0