Monday

Seg dag idag. hoppas på lite annat nästa vecka då vi har öppet länge!

Imorron ska Salka till farbror doktorn och ta en spruta. Det blir spännande att se hur det går. Nu sitter hon i mitt knä och försöker bita på muspekaren på skärmen. Först tyckte jag att det ganska roligt att hon följde den med blicken hela tiden så jag började reta henne lite. Rätt vad det är så har hon flygit fram och försökt bita på skärmen. Då tycker inte jag att det var lika roligt längre.

Var på en rask promenad med Lovisa också. Det kunde verkligen behövas.

Nu ska jag dricka bravojuice ur paketet och äta de stackars godisarna jag har kvar. Jag och Lotta fick ett ryck idag och sprang iväg på domus och köpte en påse var.. Det var fruktansvärt gott med godis.

Så.. långt hår till sommarn? Ne jag vet inte.

Nu juice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0