mm apelsin

Jag tvingade mamma att gå och köpa en massa apelsiner åt mig då jag, som jag förklarade för henne, höll på dog av C-vitaminbrist. Det gjorde hon, och sen glömde jag bort att äta nån. Men nu har jag skalat två apelsiner och tog ett glas Loka hallon/grape till det.. mmm..

 mmm gott

  Salken passar på att smaka lite också.. läckert tycker hon

Nu.. catch, dusch, fön, platt, smink, kläder, middag.. ojojoj hur ska jag hinna? Har bara två timmar på mig och måste hinna vila lite emellan också

Kommentarer
Postat av: Marita

Ledtråd. Du känner ganska väl till platsen. Och har nog gått förbi den ett antal gånger. Dock inte lika ofta nu som förr.

2008-02-09 @ 17:07:51
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0