men fyy faaan

Mina svarta stövlar har passande nog gått sönder. Egentligen var det inte alls så passande, utan ganska OPASSANDE!!!
Nu letar jag efter nya stövlar. men allvarligt? Inget finns ju i stan. Jag vill ha ett par snygga mcboots som jag kan ha till mina nya tröjor, men tydligen så passar det sig inte. Nej men för all del! Jag går väl klädd i jeans ändra fram till sommarn då! Och mina gröna går det inte att jobba i. Det funkar ett tag men jag orkar inte stå i höga klackar i 8 timmar. Ja, imorron blir det iallafall en runda på stan för att se om det finns några skitskor jag kan tänka mig. fan

Ja idag har jag städat bort övre hyllan i min garderob. Jag har mkt svårt att slänga saker så det var en pärs för mig. Skulle slänga 10 plagg och sen skulle jag få vila lite, men jag slängde faktiskt fler. Men sen blev jag så trött så jag orkade inte göra mer under dagen.
Sen kom Niklas hit en sväng. Vi åt middag och sen kollade vi på "underbar och älskar av alla". Jag, Niklas och Salka låg ihopträngd för att försöka få en glimt av datorn. Salka försökte förstås inte kolla, men hon tog upp en massa plats ändå. Sen åkte han hem till stan, och jag fikade med mamma och Eva.


Om man bara kunde få vrida tillbaka tiden. litelitegrann?

Hoppas nu.. hoppas hoppas hoppas.

Nu ska jag kolla vidare lite, och sen ska jag slökolla på teve tills jag somnar. Lät som en personlighetsutvecklande kväll. Ah, whatever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0