lördag

Ah, helg.
Till veckan jobbar jag till 19 varje dag, och blir det bokningar från morgonen så kommer det bli 8-19 dagar. Tröttsamt men det är okej.

Idag skulle jag ut och fota i solen hade jag tänkt. Tyvärr verkar det som att solen uteblir. Skulle ta coola actionbilder på Salka. Men kanske blir det soligt imorron?
Jag och Lovisa ska baka paj istället. Det kommer bli gott. Det är sen den där pajfilmen jag såg. Hur sugen som helst på paj.

Fick lite ny färg på håret igår också. Det hade liksom försvunnit så Lovan slängde på en toning och plockade bort mina ögonbryn så nu känns det genast bättre igen.

jag har INGET vettigt att komma med så jag återkommer senare

Är dock lite ledsen över att min favoritidiot har tagit bort sin blogg. Det var ju mitt roligaste kvällsnöje 


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag undrar vem som tagit bort sin blogg?

2008-02-10 @ 21:23:59
URL: http://tinawina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0