joråsattnnn..

Dom är ju rysligt goda dom där tuggummina! som smakar liniment ni vet. Sara bjö

Ja.  det bar ju en roolig kväll. Jag brottade ner sara i backen hem från nornan. där vid gamla konsum för er som vet. Nu är jag lite virrig av alkohol så ibland blir det fel.

gICK TILL lovisa. drack ett glas vin, hittade en öl, drak ett glas vin till, lirade lite musik,.. kände mig på ett partyhumör utan dess like. Dansade i vardagrummet. Nerepå plats verkade vi hamna vi ett gammbord, det gjorde inget. Vi drack cider, snusade lite, drack lite vin.. Sen försvann mitt unga sällskap och kvar satt jag med gammfolke. Snackade lite med sara. och mikke. Förut tycker jag inte om mikke. Men det  är mest för att han spelar monopol som en jävla idiot. Det gör inte jag. Jag spelar sjyst och så är jag bra också. och vinner och sånt.
Sen blev jag inbjuden att ha en trekant med sara och mikke. jag tackade vänligt men bestämt nej. Tycker inte att jag ska glänsa. Det blir sån tråkig stämning mellan oss kamrater då

har en klåda på handen som liknar ett myggbett. Inte kan dom ha kommit allaredan. men vad vet man. Doom där luriga rackarna kommer tidigare varje år.

Nu har jag ont i min hand sen jag brottade ner Sara. Tur att jag landade på henne så slapp det göra ont på fler ställen. Det kan ha gjort ont på Sara att få en 100 kg kloss över sig, men det var ju å andra sidan inte mitt problem. Nu sitter jag i mina pyjamasbyxor och ska snart sova. Skönt att inte vara klen..

Borde fundera på att tvätta bort smink istället för att fylleblogga. Låt oss dricka ett glas vatten. trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: sara

jag är sjyst

2008-02-16 @ 12:25:22
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0