Jag uppfann det!

Igår kunde jag inte skriva för jag kom inte in på bloggen. Men jag och Lovisa var på bio iallafall. Såg Sweeney Todd. Den var helt okej, sevärd iallafall.. Och är man inget fan av musikalfilmer så är iallafall Johnny Depp jäääävligt snygg, så det var ju lätt värt det bara för det..

hahaha garvade ihjäl mig när jag läste.. jävla tönt. hahahahahahahahahahahahahaha

Och DU! Du borde inte ge dig in i lekar du inte kan vinna. Jag uppfann det här, och du kommer inte vinna. Det enda du eventuellt kommer att vinna med det hela är ensamhet, och då är det inte mitt bekymmer längre. Bara så att du vet. Du kanske borde svälja din stolthet, be om ursäkt och säga att du har varit en jävla idiot. Accepterar inte sånt längre, och jag ångrar så inihelvete att jag kom förbi, bara för att se hur du mådde. Jag är den enda som inte utnyttjar dig, och den enda du inte hjälper och stöttar är mig.
Tycker du om att göra illa dig själv. Du är fruktansvärt självdestruktiv!
Du kommer inte att få fler tårar av mig, det är över nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0