jag tror att jag fick till det..

Nu har jag listat ut vilken skiva som skulle installeras på datorn. Och jag har även lyckats lägga in några bilder på datorn. Så nu ska jag bara lista ut alla funktioner med kameran, sen är man fotograf..nästan.

Och sen ska jag se om jag skulle kunna förstå PhotoShop eller om jag är helt borta.. Jag tror egentligen på det senare alternativet, men man vet ju förstås inte förrän man försökt.

Idag borde jag städa, det känner jag på mig. Men just nu kändes det mer bekvämt att ligga i sängen och knappa med datorn. Måste...snart... städa.. och..kanske..tvätta.,.lite

Bjuder på en bild istället

    

Och en god snickerskaka som vi smällde i oss på pause.. mm
image32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0