Jag är on fire

Har dragit mig lite för att lägga upp bilder på bilddagboken. Men nu började jag smacka upp några, och då insåg jag att det gick riktigt fort, så därför ska jag bli flitigare där nu!
Som sagt så kom jag och Sara fram till att jag inte är tråkig för att jag lägga upp en massa bilder på Salken utan att ni hellre ser det än fjortisbilder på mig själv. Har aldrig förstått det där med att ta en ful och töntig bild när man ska se ledsen ut.. men why? Varför gör alla fjortisar så?

Hur som helst.. Kolla in min bilddagbok nu när jag är i farten. Den lider tyvärr av sepe ibland men..

På bussen idag..
"jag tror Salka har dött..... Hon har fått bolero.... eh kolera!?"


Kommentarer
Postat av: Syster

Ja, om man inte kan bjuda på sig själv, och lägga upp bilder där man ser som roligast ut så tycker jag inte att man ska få ha en kamera. Det är säkerligen bara fjortisar som inte är trötta på fjortisemobilder..

2008-02-06 @ 11:30:44
URL: http://lovisaulander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0