ja du..

Det här med att vara smal och gå ner i vikt gick ju enligt planerna. Men hur var det nu igen? Fick man fuska på helgerna.
Ja, vi trodde ju att vi var nyttiga igår som sagt.. Idag gjorde jag fika till mig och mamma bara för att jag är en sån god människa. Gjorde bananer, som man lägger i folie, snittar bananen, lägger i choklad i skåran och sen så häller man på hallon. Sen in i ugnen. Det är vansinnigt gott och till det har man glass.. aaah.

Ikväll ska jag till kälarne på middag. Trevligt, trevligt..

Nu ska jag återgå till nåt annat personlighetsutvecklande.

Förresten. Varför är programledarna på ordprogrammen sämst för? Ordet nu är RIMNING. Och anledningen att jag vet det är att tjejen drog världens sämsta rim som inte ens rimmade, och sen sa hon..."det rimaaaaaeeeeeee..heheheh" Men va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0