insikt

Nu jävlar orkar inte jag mer!
Jag blir så jävla förbannad. Har inte riktigt hunnit känna efter, men jag tror inte att jag är speciellt ledsen längre. Vill du förstöra så varsågod. Jag tänker inte ta samma diskussion som jag tagit 100 gånger innan. Tro vad du vill. Jag skiter i vilket nu.. Det är ju synd dock. Att nåt som hade kunnat vara så bra, är helt förstört nu! Tack vare dig. Lyckat! Congrats pal! Whatever

Så. igår såg jag knocked up. Jag tyckte den var mysig. Salka låg breve, men hon var inte så intresserad av filmen. Mitt i filmen så slocknade datorn. Jävla skärmsläckare tänkte jag, men så var inte fallet. Det var visst batteriet som var slut. Och sen tryckte jag på fel knapp när jag skulle he igång datorn igen, och sen fick jag inte till det på hur länge som helst. Till sist fick jag till det och när filmen var slut var klockan jättemycket och jag var JÄTTEtrött imorse när jag åkte på jobbet.
Sen blev jag irriterad också. Kommer inte riktigt ihåg varför. Sen blev jag ännu mer irriterad. Skitvarmt på bussen hem, hår fulla tröjan.. Skitsen buss och sen så körde han i varenda gupp så jag kunde inte spela mitt bra spel.
MEN KÖR INTE I GUPPEN! JAG BYGGER EN JÄVLA STAD HÄR!!!

ne, jag har inte inget intressant what so ever att skriva. Jag är bara så jävla TRÖTT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0