hejhejhej



Den här skönheten är ju i min ägo. Tåls att tilläggas är att den är finare färg i verkligenheten.
Batteriet är på laddning nu så tyvärr bjuds det kanske inte på några bilder idag.. fast kanske inatt?
Men imorron kan det nog dels bli före och efterbild på Lovisa eftersom jag ska klippa och färga henne. Kul.
Sen så får vi se om vi påbörjar våran bildserie. Mmm, mycket intressant

Som vanligt så lurar dom på mig en massa extrasaker när jag ska handla elektronik. Nu gatt jag visst ha ett svindyrt minneskort och ett extrabatteri. Jaha, tänkte jag och tog det lättlurad som man är. Han försökte lura på mig ett minneskort för 600 bilder, men då sa jag stopp och belägg. Nu får det allt vara färdiglekt. ja, riktigt så sa jag ju uppenbarligen inte, men jag tog ett för 300 bilder. Vem tror han att jag är? Nånslags fotograf eller? och hade jag varit det hade jag väl knappast köpt den här kameran?

Fotosession i helgen. Hoppas att det blir fint väder så ska jag gå ut i snön och ta kort på min galning, och skicka till uppfödaren. Det uppskattas nog.

Ikväll ska jag och Lovisa vara fet. Det ska bli roligt..
och så fick jag mina tröjor idag med. Har inte öppnat paketet än, men det ska jag göra NU!
Och sen så kanske jag lägger upp bilder på mina nya kläder sen.. Har även köpt nya jeans. Skojade till det lite idag genom att kasta en stor klick blekning på dom. Jättekul för mina nya mörkmörkblåa lee-jeans.
Ingen fara på taket dock. tror jag hann rädda situationen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0