Härj

Idag hade vi kanske som bekant stängt på salongen pga ombyggnad.
När jag kom på jobbet så såg det ut som kriget. Det visste jag väl iof att det gjorde, men jag trodde inte att det skulle se ut som det gjorde :D.. Märkligt att se arbetsplatsen utan en vägg =)..
Vet inte riktigt vad som pågick i mitt huvve men jag tände inte en enda lampa när jag kom. Istället gick jag och satte mig på en klippstol ute i salongen, sen satt jag där som ett kas och lyssnade på musik och läste en tidning. När Lovan kom så märkte hon att nån var där eftersom det var öppet, så hon ropade. Men uppenbarligen så lyssnar jag på ganska hög musik och hörde inte att hon kom. Lovan trodde att jag var en surskalle.
Sen kom Lotta också, och tillsammans bestämde vi att vi borde ta en kaffe/te paus innan de andra kom.
Hann med 4 koppar kaffe innan klockan 10, så jag funderade hur den dagen skulle sluta. Intressant.
Och så åt vi lunch på Lime allihopa. Första gången vi går från salongen och äter lunch tillsammans. Det var trevligt.
Jag fick måla alla dåliga ställen på listerna.. hahaha.. jag kände mig som Yoji. Sen har jag mest hållt i en färgkopp åt Lovan och Lotta.. Och så har jag byggt några skåp. Fan vad bra jag var.
Det ska hur som helst bli mycket intressant och se hur det ser ut på måndag när en helt ny vägg är uppbyggd och allt är städat och fint och tillbakaplockat.
Tack och lov att jag slapp hjälpa till att ställa allt på plats igen. Mitt i allt kom vi på att Goldwell kommer på måndag, så jag och Lovan fick rafsa ihop en lista på färg och produkter som ska beställas.

Det var roligt iallafall att få se ut som ett jon en dag på jobbet. Hade fula mjukisbyxor på mig och den där gulafula jämtlamelltröjan.. hahahahaha.. Dessutom luktar mitt hår hår.. Äckligt

Sen ikväll så har jag och Lovisa kollat på film. Vi kollade på "på smällen".. Jag såg den visserligen häromdan, men Lovisa hade inte sett den. Vi skippade även chipsen och åt morötter och gurka istället. Fy fan vad bra vi var. (vi tryckte iof 1,5 liter pepsi, men det var ju en annan historia)

"ja men det var typ såna där våldtagare och sånt"
"hahaha.. våldtagare"
"ja men vad heter det då?"
"Ja... Våldtäktsmän?" hahahahhaahhaa
Sen blev vi jättetrötta och skrattade åt oss själva när vi svalde högt och så skrattade vi åt Salka.
Jag drog några roliga skämt om en tjej på teve som bara hade en hand. Det var lite elakt, men det var roligt. Det är väl oftast dom skämten som är roliga.. De elaka. Som ditt skämt, Sara.. När Frida blev så arg, och vi körde skämtet hela kvällen, du minns.. hahahaha. ja det var tider det!

Och imorron blev jag tydligen nån slags eventuellchaffis. Jaja.. så kan det gå.

Nu ska jag pussa på den där roliga underbara hunden som jag har =)
Bjuder på en bild på min guldpuppa

image58

Kommentarer
Postat av: Marita

saaaalka gullig!
Hmm, försöker komma på vad skämtet var, men kommer inte på... Fan

2008-02-23 @ 11:16:52
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Sara

men jag vet faan inte. hm elakt? jaa det passar ju nästa in på alla skämt

2008-02-23 @ 15:38:42
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0