Glömde..

Jag glömde ju lägga ut två roliga bilder.. hahahaha

 Lovisa upptäckte att hennes dosa började sina.. hahaha, skrattade jag och tog en av henne!

image56

Här tänkte jag ta en bild för att se hur det såg ut när man tog bild med blixt när det var ljust ute.. Om det syndes att det var ljust.. Men det var inte det som var det roliga.
Notera blomman som står i fönstret närmast. Det är nån slags kaktus som var hel när jag och Salka flyttade hem. Nu när Salka står och kikar i fönstret hela dagarna passar hon på att äta lite på blomman emellanåt också. Som ni ser är blomman tämligen uppäten nu.. hahahaha, synd.. Det var fint när blommorna dök upp.. Tror att det är en sån där ovanlig också som blommar typ var 5:e år eller nåt.. Nu lär den ej blomma mer.

hahahahahha

Kommentarer
Postat av: Peppis

Ja de kanske vore nå förstås.. Synd att man inte har så mkt pengar bara.. Blir ju ingen storfräsar present direkt.. Men hela grejen e ju bara så upp-för-storat! Crazy!

2008-02-11 @ 14:58:54
Postat av: Tina

Shit pommes va är det som försigår? Inga blogginlägg? =/

2008-02-12 @ 19:19:26
URL: http://tinawina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0