fetma i sin allra härligaste form

Jag kallade Adam för fet på hans bilddagbok.. Idag när vi var och fikade sa Adam att jag var fet, och vi bestämde oss för en fettokväll nåndag. Lovisa dömde ut oss och sa att hon minsann inte bokade in några fettokvällar iallafall. Jag och Adam berättade för Lovisa att hon var självskriven..  hahaha

Så, vi var in till stan idag, därav bristen på bloggande. Jag färgade och klippte Lovisa och klippte Adam. Det blev fint. Tog före bilder men glömde efter.. Så bilder kommer imorron.

Tänkte bara sticka emellan med: Du ska inte tro att du är viktigare än vad du är. Man kan heja, men du kanske är för snobbig. Tjockskalle! Eller funkar inte dina feta glasögon så du inte såg mig fast du kollade på mig. OTREVLIGT är vad det är. Nu tänker ni: Men säg Hej själv så jävla gnällkärring. Men hur lätt är det att säga hej till nån som vänder bort blicken så fort man får ögonkontakt och tänker nicka lite käckt? nej just det!
Nazli! Jak sejer ingkenting så har jak ingkenting sagkt! Säg inget då..

Adam och Lovisa bråkade bara när vi gick på stan så man fick skämmas. Sen brottade Adam ner Lovisa i snön. Först skrattade jag med mitt allra skadegladaste skratt. Sen tog jag fram kräftklon och nöp Adam i armen. Sen fick man vara sådär storasysterduktig som man ibland måste vara.
Sen sjöng vi hela vägen hem och jag klippte pappa på en kvart..

Nu tänker jag vänta på att miami ink börjar och sen ska jag njuta av min skönhetssömn..

Och imorron ska jag lista ut hur min kamera fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0