En ny rolig lek..

Jag hittade på en ny rolig lek idag på jobbet.. Frågade Lovan vem hon helst skulle ligga med av två olika fula personer. Hon vägrade välja och jag sa att hon gatt. Lovan sa att hon inte gatt välja.. Då berättade jag att om hon inte valde så skulle Ronny dö... då fick han dö. Det var inte snällt av Lovan. Men å andra sidan. Varken Mr B eller K är väl nån höjdare.
Sen lekte jag och Lovisa den leken hela vägen hem från stan.. Den enda fula jäveln efter den andra. Hahaha. Sen involverade vi Sara.

När jag hade ätit skulle jag och Lovisa ut och gå med Salka. Jag bestämde att Lovisa fick ta Salkas koppel. Och när vi kommer utanför gården så ser jag i Slow Motion (som allt annat som har med lovisa att göra) hur Lovisa far på isen. Passande nog landade hon på med sina 60 kg på Salkas futtiga 7. Salka blev halt och min kära syster är numera misstänkt för mordförsök.. Salka är mkt upprörd men är helskinnad. Hon är dock lite halt. Sjyst kära syster.. sjyst

Ne.. en catch kanske.. en helt ny? Ja tack.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Förlåt Salken=(

2008-02-26 @ 22:27:24
URL: http://lovisaulander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0