Allvarligt...

Fy fan vilken ond cirkel jag är i. Mina läppar är fortfarnade förvånandsvärt torra. Även fast jag dricker massa vatten (ja, 4 dl om dagen kanske inte räknas som massa.. men ändå)
Och nu har jag börjat slicka på läpparna där det är torrt. Fy fan. Och ju torrare jag blir desto mer slickar jag. Och ju mer jag slickar, desto torrare blir jag. Ja, snart sitter jag väl här och ser ut som Elis. Så kan jag lika gärna skaffa fula glasögon och råttfärgad hockeyfrilla när jag ändå är igång. ingen kommer att se nån skillnad.
Jag återkommer sen när jag är mindre deppig över mina torra läppar..

Lägger ut en rolig bild på två tjejer som jag tycker om..

        


ja... hahahahahahaha.. jag dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0