Whore..

Ja jag säger då det. Vad vore en lördagseftermiddag utan att bli kallad för hora. Tydligen så sprider nån (?) jävla idiot saker om mig som inte verkar vara riktigt sanna. Det tycker jag är sjyst. Jag gör väl så jävla mycket dumheter så det borde räcka att pratas om, utan att behöva hitta på extra? Dessutom tycker jag att det är fegt att inte ge mig en chans att få veta vad det pratas om.. Har ni nåt ni undrar om mig så fråga MIG vettja! Istället för att anta. Ja herrejösses, jag säger då det. Jag trodde jag var för gammal för sånt här.

Hora.. prostituerad.. var fan är all deg? Jag tycker det är märkligt.

Dessutom är jag djävulskt besviken på er för att INGEN har kommenterat mitt fina julkort som jag har gjort själv.. Jag tyckte det var fint, speciellt skägget. men nene! för all del.

Nu ska jag återgå till att vara irriterad. Härliga härliga känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0