Tjyvtvätt!!

Jag glömde boka tvättid i helgen. Imorse tog jag mitt allra sista par rena trosor. Därför tänkte jag att jag skulle ta och tjyvtvätta lite ikväll. Efter 20. Ni vet sådär busigt så man måste smyga i dörren för att inte tvättnazin ska komma och skälla. Men mina planer grusas av att det är nån som tjyvtorkar i torkrummet. Och hade jag vetat vem det var hade jag ju kunnat knacka på och vänligt frågat om jag kunde få tvätta medans dom torkar. Men nu går ju inte det heller, och jag befarar att jag kommer att få vara uppe till missinassa om jag har slippa gå troslös till jobbet imorron (ahahahaha)

jag skulle även behöva ha på mig nåt rent imorron i klädväg. Men just nu verkar det som att jag kanske bara hinner tvätta två maskiner. Fan vad jag hatar att det ligger i ett annat hus, speciellt i det här snöovädret. Tacka vet jag på den gamla goda tiden när tvättstugan låg i samma hus som man bodde. Jag kanske måste köpa mig en tvättmaskin och en tumlare iaf. Herrejösses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0