Tisdag 16/12

Haha, idag när jag kom hem från jobbet jagade jag på Lovisa inför träningen som alldeles snart började. Vi sprang iväg på Jocks i all världens fart, trots blixterhalkan som råder ute.
-Å fan, klockan är ju nästan halv, sa Lovisa när vi kom fram.
Jag slänger ett öga på datorn och inser att passet faktiskt inte började kvart i som jag trodde, utan halv.
-MEN HERREJÖSSES LOVISA!! SKYNDA!!!!!! DET BÖRJAR JU NU! Ja okej, vi får komma lite sent.

Lovisa sa senare att hon hörde han i receptionen säga "men inte har ni väl brått till nåt?"

Hur som helst så rasslar vi ner för trappan, och springer nästan omkull ett par personer på vägen ner i all hast. När vi är framme så är hela salen mörk och vi står som två frågetecken.. Det vi börjar att undersöka är att det är 16:e December. Sen funderar vi ett tag till, och inser att klockan faktiskt är 17.30, och inte 18.30 då combaten verkligen börjar.
Vi vågade inte gå upp heller och träffa dom som sett oss dundra förbi, så vi satt där nere och väntade i en timme.
Hahahaha, fan vad fånig vi måste sett ut.

stars will always shine, and i´m gonna make you mine tonight.. tonight!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men åååååååååååååååååå så drygt !

2008-12-17 @ 09:50:40
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0