Sunday bloody sunday

Jag orkar inte åka till stan ikväll och jag orkar inte kliva upp tidigt imorron.
Igår blev det sent. Det vankades spelkväll hemma hos Sara. Jag var ganska bra skulle man kunna säga. Salka morrade först åt Helena sen bet hon henne.. moahahahahahaha. Nej det var inte så roligt egentligen.
Klockan tre kom jag hem inatt. Vi satt och pratade skit hur länge som helst.. bokstavligen talat.

Nej om man skulle vila en stund kanske.

"ja men kanske inte jesus då, men sen dinosaurierna gick på jorden"
"Skulle det vara nå bättre?"
"Ja, Jesus levde ju lite före dinosaurierna"
"öh.. Historia var inte din starka sida va?"

Kommentarer
Postat av: Helene

Uppenbarligen inte religion heller. För enligt bibeln har det aldrig funnits dinosaurier.

2008-12-29 @ 08:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0