Shopping!!

Oj vad vi har hunnit med saker idag.
Mötte upp Lovan på stan runt 11.30 kanske. Sen dess har vi hunnit shoppa, fika, gå armkrok, blivit irriterad på folk som står i vägen, shoppat lite till, fikat en gång till, halkat och U name it.

Nu har jag inte många klappar kvar, men jag får komplettera på måndag.

och återigen!! Alla jävla barnvagnar! Men flytta på er förihelvete! Man kanske inte måste parkera mitt i vägen jämt!? Man kanske måste inse att man inte äger världen bara för att man har en barnvagn.
Vi var en sväng på babyproffsen också, och jag gick och testade barnvagnar, hur dom kändes att hålla i, vagga lite... Efter ett tag kom jag på mig själv. "Men herrejösses!! Varför går jag och kollar på barnvagnar??!!"


Kommentarer
Postat av: Tina

Fick du ingen sjal=/?

2008-12-20 @ 21:16:32
URL: http://tiinawiina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0