Onsdag 17/12

ja herrejösses jag säger då det.

Fullspäckade dagar gör att tiden går lite fortare.
Nyss var jag ute på långpromme med Salken. Jag gick så fort att jag fick håll, sen såg jag tre ynglingar som stor på skaterampen och häckade. När jag med min förfärligt bra syn så i ögonvrån hur de började röra på sig när jag gick förbi, insåg jag att dom förmodligen skulle gå efter mig och våldta mig. Jag hatar när det händer!
Då gick jag ännu fortare tills det kändes som minst två inälvor skulle ramla ut. Väntade tills Salken lägligt nog stannade och luktade på nåt innan jag vände mig om, men dom gick åt andra håller. Tur! Det var nära ögat...

Sen träffade jag mamma, för hon var på väg från jobbet. Lyssnade på bra musik och gick så fort att jag blev lite svettig i nacken. Pinigt..

Nu ska jag steka kyckling, och jag kan inte låta bli att fundera varför jag fortfarande inte har köpt nån soja. Sopa! Salken ligger på mattan och hulkar. Jag tror att hon antingen har hicka eller ska spy. Varför måste hon alltid leta upp nåt i tygväg när hon ska spy? Går det inte lika bra att spy på golvet.. Framförallt lättare för matte att torka upp.

Nej nu har nog kycklingen torkat fast i pannan. Fan vad trött jag är.

Imorron blir det tidig uppstigning trots sovmorron. Långpromme med hunden och sen gymmet. Fan vad stark jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0