Onsdag 10/12

Jag har tics. hahahaha. jag skrattade på jobbet så jag höll på dog. Sen började jag skratta i telefon när en kund ringde för jag tänkte på mina tics.

Så, idag har jag varit på gymgenomgången och det känns ju farligt bra. Imorron ska jag köra igång. hej nya starka Lina. Är du stark? ja
Det hade ju förstås varit roligare om jag hade nån att träna med, men jag fick hjälp att lägga upp ett pass som känns jättebra.
Även 61 kg på benpress. Det kanske inte är så mycket, men det såg sannerligen bra ut på pappret.
Han som la upp passet kommer även höra av sig om 2 månader för att höra hur det har gått. Kändes rätt seriöst och bra.

Nu ska jag bara köpa en iPod. Hej träning

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan träna me dig..fast ja befinner mig här då. Vi skaffar värsta bra:a mobilen me kamera så snackar vi oss igenom passet och jämnför..Ah?! Puss

2008-12-10 @ 21:46:46
Postat av: frida

de va ja som skrev=)

2008-12-10 @ 21:48:15
URL: http://gutentag.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller varför inte en pajform:)

2008-12-10 @ 22:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0