Nära döden!!!

Gott folk. Mitt förra inlägg hade kunnat blivit det sista ni nånsin såg av mig!

Jo ni läser rätt. Det var nämligen så att jag ramlade lite i duschen förut. Jag ramlade in i min byrå och höll på rev ner den, och även skurhinken fick sig en törn. Det gjorde ganska ont faktiskt. Nu var det inte så allvarligt så att jag höll på att dö egentligen, men jag hade kunnat gjort. Faktum är att jag egentligen bara fick ont i händerna, men vad vet man om jag hade ramlat lite annorlunda!!!!

Ja, jag måste sluta dansa i duschen. Det är allt för farligt. Nu ska jag sova. Det är en ny dag imorron. Då ska jag för första gången försöka mig på konststycket att koka gröt. Kanske slår jag på stort och kokar ett ägg också... Hur nu det ska gå till när äggkastrullen är upptagen av gröt. Den som lever får se.. kanske inte jag med andra ord.

Ja just ja, jag gjorde ett alkoholtest också. Jag har tydligen allvarliga alkoholproblem och bör söka hjälp.. Haha, like that´s gonna happen. Mer alkohol till folket.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja du har det inte lätt du !!! kram

2008-12-18 @ 10:49:35
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Helene

Bara du inte kokar ägget i samma kastrull och samtidigt som gröten så =)

2008-12-19 @ 14:44:27
URL: http://foffo87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0