Några sista saker before i go

1. Älskade bror. You made my day. En eloge till min kära bror Adam för att han ställer upp (även om jag var tvungen att muta skrället)


2. Jag har nu tjyvtvättat, och jag har även insett att jag har inihelvete med underkläder. Konstigt att dom tar slut så fort, eller är det jag som tvättar för sällan månne?

3. Vem fan är det som har snott tvättstugenyckeln?

4. Är du som har snott tvättstugenyckeln dum i huvve?

5. Vad fan ska du ha den till?

6. Jag har inte packat än. Varför har jag inte gjort det?

7. Varför tror jag att jag kommer orka kliva upp och packa innan jobbet imorron?

8. Häromdan stog det en jätteful akeliusväska utanför min dörr.

9. Dumakelius sa jag till mamma och slängde väskan i hallen.

10. Tack Akelius för ful väska. Den rymmer nämligen min datorn och nu slipper jag vira in datorn i sjalar och lägga i fotbollsväskan när jag ska åka hem till stugun.

11. Vad gör jag uppe såhärdags. Jag börjar jobba om 7 timmar och 20 minuter och borde sova eftersom jag jobbar kloss imorron och knappt kommer hinna andas, eller värre!! Inte dricka kaffe

12. Jag petade med topz i örat idag tills jag började blöda. Det var skönt

13. Fan vad fränt att topz stavas topz.

14. Och sist men inte minst. Älska reklamen "alla älskar hårda paket!"


15. YES we do!!!!

16. varför envisas jag med att ha tre snusdosor i sängen? Det blir väldigt svårt att hitta igen vilken som är tom, vilken som det är snus i och vilken som det är gammsnus i. Älska utläggningsdosor. Det jag älskar nästan mer än uttläggningsdosor är när man råkar öppna en i mörkret och stoppa ner handen och ta i en blöt gammsnus. Och det jag älskar ännu mer än när man tar en gammsnus är när man tar med en utläggningsdosa på bussen och får sitta där och plågas i 45 minuter utan snus.

Godnatt. Tror ni att jag har tid med det här? Jag har faktiskt ett jobb att sköta


Kommentarer
Postat av: Helene

haha, annat är det för mig om jag tar en snus. den hinner inte ens bli blöt innan jag måste lägga ur den :P God Jul! =)

2008-12-24 @ 09:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0