Måndag 22/12

Oj vilken dag. Har jobbat kloss hela dagen, och emellan även hunnit svara lite i telefon och druckit lite kaffe. Jag är oförskämt harmonisk. Sen finns det ju inte många saker som är bättre än att avsluta dagen med att få till en riktigt jävla bra färg. Ja, herrejösses. Skönt med mycket att göra så dagarna går fort. Och imorron slutar jag 14. Efter jobbet sprang jag även och gjorde klart två julklappar, och imorron får jag göra det allra sista innan jag far hem till Stugun.
Hur i allsindar ska jag få med mig alls som sagt.

Jag ber även så hemskt mycket om ursäkt. Jag glömde förstås att nämna Kristers fistävling i Lördags.. Tack och lov satt jag längst ifrån så jag var inte direkt drabbad. Men han klådde storråttan med hästlängder. Det är så roligt hur två vuxna män kan vara så fruktansvärt road av det.. hahahahahahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0