Måndag 1/12

Dagens sinnesstämning



Trött som en gnu. ja nästan död om jag ska vara ärlig. Och med en hund på Fönsterbrädan som kanske eventuellt tror hon är en katt. Snart vankas mat. Jag ska laga och Lovisa ska diska. Bra tycker jag. Fahitas står på menyn och det ska bli tämligen intressant att se hur arg jag hinner bli innan det är Färdigt.
Om ni undrar varFör jag skriver stora F så är det För att datorn söker eFter andra datorer om jag trycker på Ftangenten. Ja herrejösses, vad är det För Fel på datorn. Tok..

Salken är mysig. Ska bara kramas med moster Lovisa hela dan.

Nä, nu skvallra lite och sen ge sig i kast med matlagning.

För övrigt så Funkar inte G-tangenten så bra heller. men det är samma gamla problem som vanligt.  Måste Försöka Fixa. 

Kommentarer
Postat av: Helena

snyggo..

2008-12-01 @ 19:15:06
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0