Herrejösses!!

Det finns två stycken som jag brukar sova med som vi kan kalla PN. Och JA, det betyder pipnäsa. Lovisa är en av dom och Salken är den andra. När det piper i Salkas nos så brukar jag "råka" röra på mig så hon vaknar. På så sätt råks jag på väcka henne utan att få djurskyddsföreningen efter mig. Jag sa till mamma att jag brukade ta henne i nackskinnet och ruska om henne så hon lärde sig att veta hut.
-Men hon kan ju inte vet vad hon har gjort för fel, sa mamma..
... vad tror hon om mig egentligen? Självklart gör jag inte det..

Lovisa ligger just nu i sovalkoven i min sköna 180 säng. Hon andas så högt att skynket fladdrar och jag har gått och lagt mig på soffan för att inte dö i en irritationsattack. Nu har K-tangenten gett upp dessutom. Igår var det G. Vad kommer härnäst!?

Nu ska jag sova på den enormt sköna soffan.. varmt är det också. Imorron är jag det som går och köper nässpray åt pipnäsan eller så hänger jag upp snaran och tar livet av mig på en gång. Det här går inte.
Nu hör jag dessutom henne ända från sovalkoven till soffan. Nu är alternativen att antingen gå och lägga sig på toaletten eller smacka igång en film.. Snyta mig ska jag iaf.
En märklig grej. Jag blir alltid svintäppt när jag blir sådär irriterad som bara jag kan bli, nu för tiden.
Häromveckan var det den där leveransen på jobbet ni minns? Kunde knappt andas på hela dagen.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Din stackare!

2008-12-15 @ 08:12:21
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Towa

Åh ja jag borde väl gå ut på juldagen men du vet, nu sitter jag här och är hur osugen som helst. Syster blev portad från G3 i Lördags också hahahaha

2008-12-15 @ 19:22:40
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0