Herr Å

Var är han när man behöver han som mest? Doktor Ågren, ring mig. Vi ska ha ett litet samtal du och jag.

Ja gårdagen skulle jag iväg och dra en cider var det tänkt. Det hela blev en väldigt blöt kväll och idag trodde jag att jag skulle dö. Lyckades även med konststycket att dra iväg trevliga sms.. Som vanligt. Fan vad lej jag blir. Att man inte ska kunna bete sig som folk.

Försökte skeda Lovisa lite imorse, och sen när jag reste mig så ramlade jag.. Aa, hem till Stugun och sen låg jag i sängen typ hela dagen. Hittade även en konstig substans i sängen som skulle kunna vara en torkad hundspya. Jag skrek och kastade den på Lovisa som skrek och kastade den vidare. Nu vet jag inte vart den tog vägen.

Nej dags att rassla lite i kylskåpet och se om det finns nåt vettigt att dricka.

Känner du dig oren, sprider sig en dålig lukt? Har du vart och smakat på förbjuden frukt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0