En sak till..

Jag bryr mig inte speciellt mycket egentligen. Jag bara undrar vad som sägs om mig.
Det är modigt att kalla nån för hora. Det är det. Det som är så jävla sjukt är att vi är så van att höra det så man reagerar inte längre. Jag blir mer ledsen om nån kallar mig typ.. fågelskrämma? haha, nej men ni fattar vad jag menar. Det är inte helt okej..

Det är hur som helst inte så påhittigt. Vill du komma åt mig så får du lägga ner lite mer energi på skällsorden lilla vän. hahahahaha

nej nu är det dags att fli sig lite kanske.. dra på lite smink så att det inte syns att jag nästan är död. Salken har varit ute och åkt skidor så hon är trött. Eller hon åkte naturligtvis inte skidor, men hon sprang breve. Igår gick hon hela vägen från pappa och hem till mig utan koppel. Hon stack två gånger, men hon kom tillbaka när jag skrek åt henne. mkt stolt matte!! =)

Undra om det blir lika underhållande som vanligt. Jag ska pussa på vovven nu!

Kommentarer
Postat av: Towa

Vi var på Olearys ändå :) hade ni skoj?? =)

2008-12-27 @ 18:27:58
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0