eeehn lista..

Snodde av Helene i brist på annat..

ALLMÄNT...

Namn: Låt oss kalla mig för Lina

Piercingar: Har haft några gånger i naveln, men det är förbi. Tungan och bv sitter kvar.

Tatueringar: Ja, metallicaormen i nacken och några hibiskusar på armen.
Längd: 169.5.. säger som Helene. Den sista halvan är viktig.

Skostorlek: 37-38

Hårfärg: Just nu är jag en blandning av 4N och 2A.. så en 3NA?
Är du kär i någon: Nej det kan jag väl inte påstå.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej det är rätt grett där jag bor.
Tänker du på självmord: Kan jag inte påstå. Även om det skulle vara skönt ibland =)
Tycker andra att du är attraktiv: Hahahahahahahahahahaha.. hur ska jag kunna veta det.
Vilket shampoo använder du: Hårologi FOB shampoo. Och lite loreal emellanåt.

Vilken parfym använder du: Amor amor, eller Lovisas.

Vad är du rädd för: Spindlar. Och som sagt, nu när svarta änkan har tagit sig hit så lever jag i ständig skräck och dödsångest.
Gillar du att tvätta: Also, jag gör faktiskt det, om jag slipper hänga upp skiten. Den dagen jag får en egen tvättmaskin och torktumlare så är  min lycka gjord.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Det kan jag faktiskt inte påstå att jag gör.


SENASTE...

Film du hyrde: Förmiodligen ingen bra, eftersom jag inte är kapabel att hyra bra filmer. Jag och Lovisa kan numera bara hyra filmer vi redan har sett. Annars blir det lätt såna vi kollar en kvart på och sen ger upp.
Film du köpte: Det måste vara "she´s the man".. århundradets bästa film.. Ball and freakin´ chain man!
Låten du lyssnade på: Jag undrar om det bannemig inte var Kalle Kotte igår.. hahaha
Låten du hade på hjärnan: Kalle Kotte
Låten du laddade ner: Jag laddar inte ner längre eftersom det tar en mindre evighet.
Personen du ringde: Ringde skyddat nummer till ett nummer som vi inte visste vem det var. Det var ingen som svarade och inget mobilsvar. Så kul var det

Person som ringde dig: Mamma
TV program du tittade på: Körslaget igår. Jihoo

Personen du tänkte på: Jag fick precis ett sms som fick mig att tänka på Lovisa. herrejösses

FAVORIT...

Mat: Oxfilé!!
Låt: Just nu. sea of love
Sak att göra: Dansa
Sport: Fotboll... gills combat förresten? =)

Dryck: Cooooola!!

Kläder: Sjal är det bästa "plagget"

Film: Fortfarande "she´s the man" moahahahahahahahahahaha
Bil: Audi Q7 är det snyggaste bilen.. Ge mig deg.. eller bilen på en gång. Jag kan ta en lavagrå tack.

ANTAL...

Gånger du varit kär: En..
Gånger ditt hjärta brustit: En.
Hjärtan brustit på grund av dej: Jag hoppas att jag inte har orsakat sånt obehag.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Det vet jag inte. Ett par gånger. Jag kan även meddela att Jag, Sara och Frida var med på mittuppslaget en gång. Ja herrejösses i sina ungdomsdagar.
Ärr du har på kroppen: Ett i ögonvrån, pannan, hakan (vattkoppor) tummen (knivskada när jag skulle tälja en grillpinne och.. eh missade pinnen) naveln (pga 3 håltagningar) och säkert en massa andra jag inte riktigt vet om.. tror jag har nåt på knät och om jag inte minns helt fel kommer det från en cykelolycka..


SENASTE...

Bok du läste: Jag har inte läst en bok på väldigt länge. Skärpning!
Personen du fick mail av: Facebook. Gör dom annat än att maila mig dagarna i ända?
Personen du fick brev av: Jag vet inte riktigt. Kan ha varit nåt fint julkort som jag får även fast jag inte skickar några själv. Nästa år ska jag..
Personen du fick sms av: Daniel som frågade efter Lovisa.. igen

Gången hela din familj åt middag tillsammans: På julafton med mamma, eva, lars, salka, johan, maria, sebastian. Igår med Pappa, Annika, Adam, Lovisa, Johan, Maria, Sebastian.. idag samlas vi allihopa. 16 st tror jag vi blir. Spännande. Salken får stanna hemma.


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Inte ett knop.
Var det kul: Öh... ne?
Hur tidigt stiger du upp: Alldeles för tidigt..
Gillar du att slåss: combat..ja. Inte på riktigt, för jag får så dåligt samvete.

Vad ska du göra ikväll: Äta middag med hela tjocka släkten.

Är du seriös: Also.. ne va?

Vad är du allergisk mot: hahahahahahahahahahahahahaha inget..
Var har du ont: I benet efter några vurpor på juldagen. is och klackar är inte bästa vänner. Och folk som inte kan hålla i en ordentligt. samt systrar som ramlar och drar med mig i fallet. Sen har jag lite ont i knät också.
Använder du hårspray: Of course. Hur skulle det annars gå i livet?

Kan du stå på händer: Jag kan böja mig framåt och ställa mig på händerna. Det är väl det närmsta.
Favorit serie: Sex and the city, vänner.. U name it. Desperate, prison.


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Varför inte båda?
Gillar du ketchup: Jag är inget fan, nej.

Är du glad nu: Nja also.. Varken eller. Jag är likgiltig

Var du glad igår: Jag var definitivt inte allt för tillfreds när jag vaknade. men på kvällen så var jag i fas igen.

Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja, tillexempel min mor.

Vad dansar du till: Allt.

Stockholm är: Ja herrejösses. alldeles för stort.
Göteborg är: Lite trevligare.
Kan du sjunga: Det kan väl alla som inte lider av stum.. mer eller mindre fint.
Mer värt än guld: Loove

Spaghetti eller makaroner: Snabbmakaroner!
Ett land jag helst vill besöka: Jag ska till hawaii innan jag dör.. och thailand.
Ska bli skoj: Att spela bingolotto dagen innan nyår. Abstinens.

Ska inte bli skoj: Att kliva upp för att jobba på måndag

Sparar till: Inget just nu, men ska snart sätta igång mitt sparande till min Q7:a

Väntar på: Lycka

Pålägg som gäller: Ost är ju bra..

Dagens dryck: Wheelmust

i bilen på väg in till stan i torsdags (julklappsbyte hos pappa på fredan)
Pappa - vad har du fått i julklapp nu då?
Jag - Mest pengar faktiskt. Så nu ska jag köpa timberlandskorna och kanske en iPod..
Pappa - Men det har du ju önskat dig av mig!!!
Jag - ehm.. ja..just
Pappa - ja för du får den inte nu heller, men jag har beställt den, så den kommer snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0