Dagens problem!

Jag var och tränade imorse. Duktig jag är. Hur som helst tror jag tyvärr att jag måste köpa såna där pinsamma träningshandskar nu. Jag känner redan hur blåsorna är på väg på den köttiga delen i handflatan. Det här kommer sannerligen att bli pinigt.

Nu är jag iaf så trött att jag inte vet om jag orkar klippa hår idag ens. Hoppas att jag har en bra dag. Har inte en aning om vad som komma skall.
Dags att sluta tjava omkring i pajamasbyxor och BH och kanske klä på dig lite. men grannarna har ju fått nytt att spana på iaf! hahahahahahahaha
Jag är en rolig granne att tjyvkika på. Ibland är jag naken, ibland piercar jag mig i vardagsrummet, ibland sover det en karl här, ibland sover det en tjej i sängen. Ibland sover inte ens jag här, men andra. Ibland kommer mamma hit och städar. Jag skulle kolla vad jag hade för mig jämt och jag var min granne.

För övrigt så hade mamma städat igår när jag kom hem igen. Hon är för bra min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0