aaaaaaaaaaaah!!!!

Jag blir förbannad! Gold´s gym? Knappast..
Jag minns på den gamla goda tiden när det hette Jocks.. dvs förra veckan. Då var det bra.
Nu har dom bytt skivstänger, och dom är så jävla tjock så jag får kramp av att hålla i dom. Jag blir förbannad, och nu tänker jag inte träna pump nåt mer! Dåliga jävla gold´s gym.

Nu ska jag ta mod till mig och börja gymma. Herrejösses. jag är inte vältränad nog för att gymma själv. Men okej, muskler here I come.

Och jag ger inte upp lätt! jag blir förbannad bara. Sen löser jag problemet på annat vis. Förmodligen kommer jag inte ens våga vara själv i gymmet så jag står väl på pump nästa vecka ändå och eldar upp mig.

En positiv överrasknin är ju dock att sen jag stängde av datorn så funkar numera f-tangenten utan att trycka på CTRL

Kommentarer
Postat av: Helene

På radion låter det som dom säger Goles Gym! Men det är gold alltså?

2008-12-02 @ 18:02:45
URL: http://foffo87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0