Vart tog våren vägen?

Det blev smällvinter ute. Fan vad lejsamt. Bort med snööön nu!

Jag är sjukt irriterad. Tell you over coffee

Bjuder på två skojiga bilder istället..
 vattenmelonen har tagit några drinkar.. kanske känner sig nöjd med livet...

 .... sen gick det för långt som vanligt. hahahahahahahahahahaha


Och så Salken som solar
     

och två av mina senaste köp
     

Dom där sminkborstarna fick jag hem idag. I Sverige hade dom kostat mig mellan 3 och 4 tusen. Jag tänker inte ens säga vad jag betalade för dom för det är löjligt. Det är iallafall äkta hår. Ponny och get. haha. Och nu åker mina risiga borstar i soperna!

That´s all. Nu ska jag pussa på Salken och sen ska jag sova FÖRE 00 idag. Hej

Kommentarer
Postat av: Marie H

Fabulous skinnjacka! =)
Var får man tag i såna där proffsiga borstar?

2008-04-09 @ 08:31:33
URL: http://mariehelena.blogg.se
Postat av: sara

hahha melonen alltså!!

2008-04-09 @ 10:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0