vad är problemet?

Kan mina ögon sluta rinna? Jag orkar inte mer..

Nej, jag är inte ledsen. Det bara rinner ur ögonen och det stör mig. Sen har jag senaste dagarna haft lite problem att svälja. Eller, jag känner jag att jag måste men det finns inget att svälja. Konstigt slem har jag i halsen också, och så är jag snorig.
Allvarligt, när jag ska få vara frisk? Lovan säger att det inte är normalt att vara sjuk så som jag är. Men det blir inte så mkt bättre för det. Jag mår fortfarande som en säck pärer..

Salka har iallafall bäddat ner sig själv i sängen under täcket, och sen krupit fram med huvudet. Det ser ganska mysigt ut så jag tror jag ska inta samma läge. Det är ju weeds också, och eftersom jag verkar ha extremt lite saker att göra på fredagnätter så har jag kollat lite på det på senaste. Det är ganska bra faktiskt, och melodin i början. I love!

nej men allvarligt.  Tips nån? Ska jag köpa 5 kg apelsiner imorron och sätta mig och trycka? Få lite c-vitamin tänkte jag. Nu är ögonskinnet dessutom helt torrt, och läpparna är torra och jag ser ut som ett sepeee. Det enda som fattas nu är väl att man skulle dra på sig nåt bebrott eller liknande. Det vore som spiken i kistan. Seriöst, skjut mig.

Nej men som sagt. Tvätta bort äckligt smink och vila lite. Ska fundera på min apelsinteori. Kanske testar den imorron och så kan jag berätta på söndag hur det har gått.

Ett sista gnäll förresten. Min hjärntumör har inte direkt blivit bättre heller. Har haft ont i huvudet hur  länge som helst nu, och jag orkar inte ens äta ipren varje dag. Rätt vad det är så är jag väl immun mot det med? Det skulle då sannerligen inte förvåna mig.
Dessutom somnade jag med en snus i i onsdags. När jag vaknade en timme senare höll jag på att kräkas för att det var så vansinnigt äckligt.
Och så är jag fortfarande irriterad på alla som inte kan stava. Fast det som kanske är ännu värre är väl särskrivningarna? Sär skrivningarna. passande. Allvarligt. Det finns ju ordböcker online om ni inte har en tillhands. Det stavas verkar, inte värkar. Och det stavas träningsvärk, inte träningsverk. Så, då var det ur världen.

Jag fortsätter förresten nu när jag eldat upp mig lite.
Idiotin på bussen fortsätter som vanligt. Jag blir lika irriterad som vanligt och funderar på överlagt mord. Nån som vet vad det är för straff på det? Kan inte folk för det första bara snyta sig innan dom sätter sig på bussen? För allvarligt, det SKA inte pipa i näsan. Det är inte meningen. Om man inte hinner så kan man väl iallafall springa in på busstorget på morgonen och snyta sig lite? Wäää, skit ner er. Ni är värdelösa hela högen.

NU seriöst, så ska jag sova. Jag är trött! och imorron ska jag på kurs!

Kommentarer
Postat av: Helene Forss

Jag ursäktar min felstavning och är fullt medveten om det. Märkte det redan när jag skrev det men var för trött och less för att orka ändra.. Får bättra mig i fortsättningen.

2008-04-12 @ 11:25:28
URL: http://foffo87.blogg.se
Postat av: Marie H

Hilfe!!!
=O
Jo...funkar Intense Repair på färgat hår också...eller behöver jag byta till vitamino colour? (Färgade och slingade håret i fredags)

2008-04-13 @ 12:59:38
URL: http://mariehelena.blogg.se
Postat av: Marie H

Jo, förresten...Har du hör talas om REF Schampo?

2008-04-13 @ 13:11:59
URL: http://mariehelena.blogg.se
Postat av: Tina

Lina... jag har tänkt, jag skulle kanske vilja att du klipper mig?
Är det en utmaning du är villig att acceptera kanske?
Skulle vilja ha nytt hår till Vemdalen, men jag vet inte hur du har tid och så?

2008-04-13 @ 14:10:44
URL: http://tinawina.blogg.se
Postat av: Evelina

Little boxes on the hillside, Little boxes made of tickytacky!!

2008-04-14 @ 15:44:44
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0