Snyggt aftonbladet..

Idag läste jag det dummaste på länge i aftonbladet. De ville ha kontakt med en man som kanske har sett den tyska kvinnan som är misstänkt för morden i arboga. Ja, resten vet ni. Hur som helst så hade de en bild på sidan som var censurerad och sen stog det: Kvinnan är mörkhårig och bla bla bla.. Ja men sätt ut bilden för helvete! Dels för att den som kanske har sett hon ska veta och dels för att vi andra ska veta vem vi ska passa oss för.

Idag när jag kom till stan insåg jag att jag hade hemskt mkt ärenden att göra och hade inte en aning om hur jag skulle hinna på en timme. Efter en kvart var jag klart, och hade bränt dryga 2000. Det var det. Jag köpte en skinnjacka också idag. Fabulous. Ni önskar att ni var lika cool som jag.

Fatta att jag suktat efter den i över ett år.. varför har jag inte köpt den innan? Crazy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0