såååå

Snart är det godnatt för mig. Känns verkligen jätteskoj att åka till stan kvart i sju imorron.. =)
Måste på salongen och hämta rundborste, curlers, clips, långhårskam, vanlig borste, spray och hårnålar att ha till stödnålar. Om nån undrar varför jag skrev, så var det mest för att komma ihåg vad jag behöver själv.

Nej, dags att tvätta bort smink. uppstigning 6 imorron? Måste ju hinna platta igenom håret och sminka mig lite också innan jag far. OMG, what to wear, what to wear??
Varför puttar salka mig i ryggen? Kan knappt skriva rätt..Hon har gått ca 10 varv i täcket nu för att få till ett bra hål att lägga sig i.

Lite nytta har jag fått gjort också. bra.

Nej, sova var det ja! Håll tummarna för mig imorron från klockan åtta, för det är då det drar igång.

AH! Permanentspolar får jag inte glömma.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag har hålit tummarna från det att jag klev upp=) Lycka till!

2008-04-26 @ 13:24:03
URL: http://lovisaulander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0