Ronny!!!

aka BMF

Ska tänka på dina råd, det verkar som en bra idé wäää.. Var det förresten inte du som höll på dog häromveckan när du var litelitelitelite förkyld? Sen så vet jag att det enda du vill är att ha med dig Salka ut på lite rävjakt, eller varför inte grrrräva lite i nå dike? Hon är en jävel på att gräva ska du veta, iallafall i mammas rabatt!


För övrigt så är klockan 02.43 och jag sitter i min ensamhet och ser på teveshop. Ett liv kanske vore nåt?

Så idag har jag skrämt slag på Zallas misse. Hon klättrade hela allvarligt på väggen. Vad tänkte du nu kissen? Sen så har jag tagit itu med 2/3 av mina syskons risiga frisyrer. Resten av syskonskaran får eventuellt en tillfix imorron så jag slipper skämmas!
Jävlades även med Lovisas hår i 4!!!!! timmar. Avfärgning först. Då såg det lite märkligt ut. Problemet var att avfärgningen lixom svällde lite VÄL mycket och rann ner i botten, så den blev tyvärr vit. Och sen la jag på en färg som jag tänkte skulle bli jättebra på den där märkliga men dock obligatoriska orangea färgen som oftast visar sig vid avfärgning. Men den blev märkligt, botten blev grå, och den där ljusröda slingan, som blev rosa i avfärgningen, blev ännu mer rosa. Ja, på med en toning, men det blev inte så mkt bättre. Hur som helst så låtsas vi tills vidare att det var det här vi hade tänkt, och sen gör vi slingor på det om nån månad eller så. Vi vill ju inte riskera att hennes hår blir av samma fina kaliber som mitt. mitt = snor. Ja, grett.
Frisyren blev ju intressant iallafall, mkt oväntat att luggen skulle sköta sig så bra som den faktiskt gjorde.

Adam var hursomhelst lite intresserad av hur färgen skulle ta sig. Så när jag stog och sköljde den så sa han "Var det färgen som är här som du hade tänkt att det skulle bli på allt?" (pekar på en lila fläck som blivit i tinningen. Ne adam det var det inte. Han var INTE till hjälp. Sen gatt vi springa innan vi fick p-böter. Fast det hade vi redan bestämt innan att pappa skulle få betala, så det hade inte gjort så mkt. Pappa kanske hade tyckt det dock.

och förövrigt - ser det ut som att jag bryr mig? Nej, inte ett jota!

Nu dök det fram en tjocksnok här under täcket. Ska klappa lite på henne och sen ska jag sluta kolla på teveshop.

Kommentarer
Postat av: zalla

Det är lugnt,Lina..Hahaha!.. Hon är ju hemma nu..Puss

2008-04-20 @ 12:36:56
URL: http://zalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0