OH MY!!

Jag måste hålla med dig här syster.

Du verkar inte själv så påläst, då du snackar om saker du uppenbarligen inte har en susning om. Och det pinsammaste är folk som inte har nån egen personlighet utan måste härma en nära vän i ALLT.. allt allt allt.
Fy fan vad lej jag blir.
Jag hävdar återigen att djur äter djur. Jag äter då fan inte människa iallafall.

Idioti.. Kom igen när du har egna åsikter och inte dina kompisars åsikter och livsstil. Pinsamt!!
Om ni vegetarianer är så fruktansvärt pålästa, varför har då inte jag fått svar på varför vi förstör naturen genom att äta kött? Påläst? pfft.

Nu till nåt roligt. Idag på jobbet hade de en överraskning till mig när jag kom dit. Nån som kommer ihåg robinson mirre? Frisören... ? Ja, hur som helst. Jag ska iallafall vara hennes assistent den 12:e maj. Det ska bli kanske HUR kul som helst. Men nu måste jag komma på vad jag ska ha för kläder. Man måste ju vara lite snyggt klädd när man ska träffa stora inom yrket! Kommer med all säkerhet att lära mig nåt nytt.. Längta!

Kommentarer
Postat av: Marie H

Det var på Mirre's salong jag köpte Hårologigrejerna, men hon var inte där då. Jobbar inte lördagar fick jag veta då.

2008-04-24 @ 22:05:15
URL: http://mariehelena.blogg.se
Postat av: Persa

Jag kan inte säga nått mer än att jag håller med både dig och din syster Lovisa på detta ämne!!

2008-04-25 @ 14:43:23
URL: http://johannatjorven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0