nu är slutet nära..

ja det är sant mina vänner. Ni kan börja ta farväl av mig nu, eftersom jag snart faller död ner.
De senaste dagarna har jag lidit av hjärtklappning, tryck bakom ena ögat, ont i musklerna, yr, skackelhänt, illamående pga. yrseln och sen har jag även skojat till det nu med att håva in en halssmärta. Fan vad underbart.
Hur som helst. misströsta inte

Ibland är dock gud god. Idag (en vecka innan mitt halvtidsprov) så kommer det in en man med ett hår som SJÄLVMANT lägger sig i vågor. Nu ska jag bara prata med examinatorerna om jag kan föna på en och klippa på en. Det blir bra.

Och en annan sak, datorn? Vad lider du av?

Imorse trodde jag att jag hade dött, var knappt att jag tog mig ur sängen. Så var inte fallet. Jag var dock inte helt levande, och tro det eller ej, men det var värre än att vara heldöd.

Höll nästan på glömma, hosta har jag också!

Nu är catch slut, så jag beger mig på affärn, och sen har jag faktiskt varit så klurig att jag har bjudit in mig på middag hos pappa. Perfekt, slapp man laga själv. ajöken adjö

Kommentarer
Postat av: Marie H

btw...vilken storlek på rund keramisk fönborste tycker du att jag aka ha? 33mm, 43mm eller 53 mm?
http://lyko.e-butik.se/?artnr=36-18

2008-04-19 @ 10:21:41
URL: http://mariehelena.blogg.se
Postat av: B.M.F

Tja Lina, huvudvärken beror nog på att du fått en stor tonårsfinne som inte blivit riktigt mogen än, och halsont, hosta och snorig näsa kan du lätt undvika med följande råd, sug inte kall ... så nu när du fått mina visdoms så kan du gå ut och gräva i nåt jä.la dike eller nåt så får du känna hur det känns att leva... kolla även in thehotmom bloggen. ganska järndö faktiskt. ha det läckert och hälsa råttan din till hund.

2008-04-19 @ 20:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0