Men hallååååå?

Ett svar på mitt förra inlägg och det var att PM förmodligen hade för kort hår? Hallå! NÅN måste ju ha en pojkvän, bror, whatever som kan tänka sig att vara modell. Nee, men för all del. Bry er inte om huruvida jag klarar mitt halvtidsprov och får bli frisör eller inte (visserligen så är det inte så avgörande, men ändå!!!)

För övrigt så har min hjärntumör utvecklas till nåt slags tryck i ögat och jag blir så irriterad att jag snart dör. Dessutom har jag en irritation i halsen så jag måste harkla mig hela tiden. Det är grymt störande, speciellt för mig som hyser agg mot såna som harklar sig oavbrutet, snorar, hostar (vilket förresten en gjorde på bussen idag tills jag fick använda mina hörlurar som öronproppar så jag kunde somna) Sen tål det ju att berättas att hosterskan åkte med samma buss HEM också. Jag blir så MATT!!
Ja, however så fick jag precis skäll av mamma för att jag harklade mig så hon inte kunde sova. Och tydligen så kunde hon inte sova när jag hade på datorn och teven heller utan jag var tvungen att stänga av en grej. Men skojar du? Jag ser på "my name is earl" och spelar monopol samtidigt.
Nu ska jag harkla mig lite till och sen ska jag sova.

Vi ska på djursjukhuset imorron..

Och allvarligt.. En gratis klippning? Kom igen! om det inte finns nån snäll som kan ställa upp så borde det ju iallafall finnas nån snål!

Och Helene! Det var inte dina stavfel jag menade. Jag har inte ens märkt det!

Kommentarer
Postat av: PM

Vad är definitionen för "halvlångt hår"?

2008-04-17 @ 13:52:00
URL: http://stugun.myminicity.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0