Klona?

Jag fattar inte riktigt hur jag ska hinna med allt jag ska göra imorron.
Jag tror att jag har fått lite för lite tid på vissa kunder, men vi får väl se hur det blir. Det värsta är ju att om man tappar en kvart så får man jaga den kvarten hela dagen sen.
Jaja, det löser sig förmodligen, men att kunna klona sig vore ju inte helt fel ibland.

Idag har jag insett att jag är smällfet (som vanligt) och sen drack jag dr Pepper. Vill ju inte förlora min fetma direkt. Och sen så har jag även lagt undan en skinnjacka som jag ska köpa imorron.. SÅÅÅÅÅ fin! Märkte idag att det börjar bli liite varmt med dunjackan.  haha.
Skönt med sovmorgon också imorrn. Älska torsdagar.
Märkligt inatt. Somnade i riktigt bra tid, trodde jag (men den blev visst 23.30) Hur som helst, tidigare än vanligt. Och sen så tvärvaknade jag och trodde att klockan inte hade ringt och att jag hade försovit mig. Men den var visst bara 01.29. Skönt att somna om maaassaa timmar. men sen försov jag mig ändå. Vaknade 07.01, och då blev det fart i stugan vill jag lova.

Annars är jag irriterad, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0