I´m alive

Egentligen hade man ju lätt kunnat få för sig att jag hade dött, men så var inte fallet.
helgen har varit fullspäckad!!

I fredags blev det en tidig kväll eftersom jag skulle upp med tuppen dagen efter.
Klev iallafall upp 6!!!!! på lördagmorgon och helt allvarligt vet jag inte om jag någonsin har klivit upp så tidigt på en lördag nån gång.
In och gjorde halvtidsprov som gick enligt planerna. de tyckte dock att jag var lite för teknisk och att det jag gjorde var mer som tävlingsfrisyrer och inte sånt som funkar typ om man ska ut på krogen. Överambitiös var ett ord dom använde också, och det tror jag faktiskt aldrig att nån har kallat mig förut =). Hur som helst, det är väl alltid bättre att vara överambitiös än underambitiös? Jaja, det gick bra och det var jättebra att få tips inför gesällen.

Igår var vi på kurs med Salken. Det gick också jättebra. Kursledaren sa att jag gör ett bra jobb med Salka (newsflash - uppfostra en jack russel är fasen inte det lättaste) och att det skulle kunna bli en hur fin hund som helst. Kanske ska byta lite privatlektioner mot nån klippning sen =)
Och så var det en hund som stack när vi tränade inkallning också, och SJÄLVKLART så gick halsbandet sönder precis då, så Salka satte fart efter och sprang på hunden och brottade ner han.. Hahahaha.

Och i fredags tränade vi inkallning hemma på gården. Hon var jätteduktig ända tills hon fick syn på några barn som hon kände sig tvungen att springa på, pinigt.

Nu är det även full fräs på jobbet, fullbokad imorron och har haft riktigt mkt att göra idag. Skönt. Och på Onsdag gav jag mig själv tillåtelse att sluta en timme tidigare. Det hade jag gjort mig förtjänt av.

Nu teve. hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0