heiiheiiiiii

Har precis avslutat en väldigt trevlig kväll med tre tjejer jag tycker vansinnigt mycket om.
Salka, Sara, Marita och jag har haft vin och myskväll. Det fanns vin, ost, kex, ananas, meloner, snittar och massa annat trevligt som sätter sig som bomull på vissa ställen.
Salken har mest smakat på snittarna och osten. Jag förlorade på bismarck men det gjorde inget för det var kul ändå.
Jag är lite full nu. och jag har även städat och diskat. duktig jag är

TACK tjejer för en grymt mysig kväll. Det behövde jag känner jag!!!!

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS NI är bäst

Kommentarer
Postat av: sara

en gång till! en gång till!

2008-04-06 @ 10:05:04
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Marie Loquist

Gud, va roligt ni verkar ha på era vinkvällar :-)
Kan jag o mina vovvar kila över nån kväll???

Kramiz från Marie,Aragorn,Josåfin o Cicci

2008-04-07 @ 20:51:40
Postat av: Marita

vad skoj det var!Säger som Sara, en gång till... Puss

2008-04-08 @ 22:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0