Haloo!

Nej Sara, jag spelar inte monopol hela tiden. Jag har bara inte orkat.

Så, igår mådde jag som en påse skit ungefär. Försov mig rätt rejält och hamnde lite efter i sinnet. Gick runt på jobbet som ett lik, fick inte i mig nån mat på hela dagen. Idag har jag jobbat, och låtsats att jag mår mycket bättre än vad jag gör. Lotta försöker tvinga iväg mig till doktorn. Men jag har ju läst i tidningen att en huvudvärk kan bli feldiagnoserat, så det är väl knappt värt det. Jag lär ju dö i vilket fall som helst.
Rosenrot. nån som testat?

Var hur som helst sjukt ofokuserad på det jag gjorde igår, och gick mest omkring som i en bubbla. Det hela slutade med att jag höll på att klippa av mig fingertoppen.. Ja, kanske inte riktigt, men större delen av nageln på långfingret rök och det mina vänner är inte bara väldigt opraktiskt, eftersom det fastnar hår i det hela tiden, det gör dessutom jävligt ont. Jaja, man ska väl vara glad att det bara var nageln som fick ta stryk och inte hela fingertoppen. Den kan vara bra att ha.

Och annars är jag lej.. lej lej lej lej lej lej lej lej lej lej. Hävdar fortfarande att livet är alldeles för långt, och jag är redo att kasta in handduken när som helst.

Det verkar iaf bli en trevlig sammankomst på sista april. kan bli kul. Dessvärre kom jag ju på att jag jobbar till 17.
Det löser dig.

Nu, borde jag äta nåt, men jag orkar knappt!
Modeller är iaf fixade tills på lördag. Ska bli skönt att ha det överstökat.

Lej lej lej lej lej..

Kommentarer
Postat av: Marie H

Ja, föna volym...osså blir det ju lite glansigt oxå. Sen har jag bångstyrigt självfall...

2008-04-23 @ 21:17:46
URL: http://mariehelena.blogg.se
Postat av: Lotta

Rosenrot blir man bara kåt av säger dom som provat... vet inte om en kåt Lina är bättre än en lej o sjuk Lina.. jo kanske :) GÅ TILL DOKTORN!!!

2008-04-24 @ 20:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0