För övrigt..

FUCK you, you fucking fuck!!!!

Idag höll jag på att ha ihjäl nån. Det hade kunnat blivit intressant. Jag höll mig i skinnet dock.

Och så har jag tränat inkallning med Salka. Det gick jättebra... ända tills det kom några barn och sprang på vägen. Salken tyckte att det var lämpligt att springa dit och hoppa lite på dom. Sen blev det en jätterolig lek när jag försökte fånga henne. Alles upp i orra försökte jag håva in en snabb hund samtidigt som jag försökte lugna ner några livrädda barn.. Ja, fick tag i hon till slut och då blev det lyft i nackskinnet och rejält med skäll tills hon skrek och svansen slokade. Hon skämdes en del. MED ALL RÄTT!! Nu är vi vänner igen. Man måste lära sig att lyssna på matte.

Återkommer. har lite uppdrag nu inom kort. Ska ringa maritta marue och få lite sällis. hej 

Kommentarer
Postat av: Marita

Sälle pelle det är bra. Precis som alla vill att det ska va. Hoppa hoppa till en soppa. Puss

2008-04-25 @ 23:11:40
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0