Det var ju sannerligen i grevens tid.

Äntligen verkar blogg.se ha behagat att fungera.

I söndags var jag arg. Så inihelvete arg. och irriterad. Men då funkar inte bloggen så jag kunde inte skriva då. Och nu har jag glömt bort hur irriterad jag var.

Det är märkligt egentligen. I söndags låg jag och bölade för att jag aldrig kommer att få nån lägenhet, för att Salka inte sov hos mig och för att jag är för feg för att ta livet av mig.
Igår fick jag till en superfärg, och sen kom en jättetrevlig kund som jag brukar klippa och fixade luggen och så började solen lysa in i salongen. Då blev jag på superhumör... Borde jag söka för det? hahaha

Nej, det här var mest ett livstecken, har inget intressant att skriva. Återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0