Congrats!

GRATTIS Sara, på födelsedagen din gammnucka.  och Endast 33 år kvar till pension.

Ibland kommer det upp en varningsskylt på min dator att blåtanna inte går att starta.. nehe, men har jag försökt då?

Så ikväll har jag varit till Sara och fikat, det var gott. Fast bottnen var lite torrdegig, hahhahahahaha skoja. Salka hade jättkul. Hon hade klätt sig fin med döskallesjalen. Benkove hade korv och Mona hade skinka och Salken var i paradiset.
Och så spelade vi spel också. Vilda gester och absolut överens. Jag vet inte vad jag ska säga, men det finns ju några ord som passar, och det är ju utklassning. Storslam. Dyngstryk. etc etct . Ja, Marita och jag smackade in två segrar av två möjliga. Synd att jag är så dålig vinnare, annars hade jag kanske kunna vara lite ödmjuk.

Bara för att jag köpte en fabulous skinnjacka för ett par lappar så har det varit snöstorm och regn omvartannat. När ska jag få ha mitt döda djur på kroppen? Soon i hope. Frågade speciellt om det var äkta skinn på affären, och det var det. Vill ju sällan ha nån syntetjacka. hahahaha..

Så, idag har jag haft endast NOLL kunder på salongen. Så jag började dagen med att rengöra kaffemaskinen som snart kommer driva mig till vansinne, eller iallafall ge mig en grav hjärnblödning. Sen så handlade jag fika till oss på salongen. Sen gjorde jag en läggning på en docka och sen skruvade vi ihop resterna av köket som skulle upp. Jag och Lovan jävlades med några lådor bra nog länge. Men eftersom vi förmodligen är lite snickade innerst inne så fixade vi det galant. Sen inventerade jag alla produkter och la in så att allt stämde i datorn. Jag har utsett mig själv till nån slags chef över lagret, så jag har även fått för mig att det är jag som har ansvaret för att lägga beställningar och skriva listor och kolla så att lagersaldo stämmer. Hahaha, ja, vi kan väl säga så, att det har varit lite märkligt i färgen sen jag har börjat beställa.. hahahaha
Sen när jag hade städat i förrådet och organiserat det så tog vi en lunch och sen städade jag och Lovan bort varenda lilla dammkorn som finns på produkthyllorna. Vi ställde även iordning så nu slipper både jag och Lovan ha ångest över att det står fel.
Tänkte även bjuda på ett litet citat som Lovan stog för idag när vi skulle fixa REFvaxerna.
Lovan: "men såhär många kan vi inte ha"
Jag: "Nehe, och varför kan vi inte det då?"
Lovan: "Nee, men det ser så vulgärt ut"
Varpå jag asgarvar i två och en halv timme och sen lovade jag att det skulle komma ut på bloggen ikväll.
Lovan kontrade då med att hon skulle kommentera att jag dansade till nordman på fula-pallen. haha ja jag säger då det.

Nej nu blir det nog span efter löshår som jag ska beställa och sätta i när jag klippt bort mina äckliga toppar. Håret börjar repa sig lite nu iallafal, det känns bra. Klippa bort nån cm kanske?? Ja. hej

Kommentarer
Postat av: sara

men lina hur är det med matten? LÄGG PÅ 10 ÅR TILL!

2008-04-07 @ 22:54:05
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Helene

meen.. jag som tänkte gå till dig igår och fråga om du hade någon tid att fixa mitt hår.. damn, jag skulle ju ha gått dit ju!

2008-04-08 @ 10:31:28
URL: http://foffo87.blogg.se
Postat av: Lovan

Höll nästan på att glömma..
Lina e ett jon som diggar Nordman...

2008-04-09 @ 22:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0